SELAMAT DATANG!

Selamat Datang ke blog Tira Cadar. Kami merupakan online shop yang menjual pelbagai jenis cadar secara runcit dan borong. Kami menyediakan variasi cadar seperti cadar bola, cadar pengantin, cadar harian, cadar kartun, cadar katalog dan sebagainya daripada pelbagai size : King, Queen dan Single.
KEPUASAN PELANGGAN JAMINAN KAMI
Follow kami di blog dan facebook & HAPPY SHOPPING from us!

29 July 2012

Pre Order Langsir Pintu Beropol

Salam alaik, nak post barangan pre-order lagi. hehe. Sebenarnya Tira Cadar tak berapa gemar sangat nak ambik barangan pre-order. Tapi barangan AUGY ni semua cantik-cantik belaka. Kualiti kain pun bagus. Harga berpatutan dan corak yang sangat menawan. Barangannya pun tahan lama, corak paling terkini di pasaran. Pelanggan pun ramai yang tanya. So, pihak kami ambil juga. Macam biasa, barang pre-order bukan ready stok. sesiap yang sanggup tungu boleh order ya. :)

Kali ni, EKSLUSIF langsir pintu beropol gitu. Memang sangat cantik. Rasa macam nak rembat semua je. Kod boleh tengok pada gambar ya. Untuk view yang lebih besar dan jelas, Klik pada gambar ya.

LANGSIR PINTU BEROPOL KOD AUG LP

SAIZ : 42" x 104"

HARGA : RM 52.90 RM 47.90

POSTAGE : RM 5 SM / RM 10 SS

pada gambar ada tertera harga EM kan? Pihak kami tidak menggunakan harga EM. Semuanya guna harga WM yea. Murah sikit kan untuk pelanggan Sabah dan Sarawak. Bolehla berjimat~ Untungkan?? Apa tunggu lagi, JOM ORDEERR! :)


KOD : AUG LP 041

KOD : AUG LP 080

KOD : AUG LP 114

KOD : AUG LP 115

Kepada yang berminat bolehla inbox kod barang dan detail anda ke fb Tira Cadar atau email sahaja ke are_tiah91@yahoo.com atau boleh isi ORDER FORM di bahagian pages blog ni ya :)

TQ FOR SUPPORT US! MAY ALLAH BLESS YOU ALL~
HAPPY SHOPPING (^_^)



No comments:

Post a Comment