SELAMAT DATANG!

Selamat Datang ke blog Tira Cadar. Kami merupakan online shop yang menjual pelbagai jenis cadar secara runcit dan borong. Kami menyediakan variasi cadar seperti cadar bola, cadar pengantin, cadar harian, cadar kartun, cadar katalog dan sebagainya daripada pelbagai size : King, Queen dan Single.
KEPUASAN PELANGGAN JAMINAN KAMI
Follow kami di blog dan facebook & HAPPY SHOPPING from us!

07 June 2014

Cadar 3D Queen Fitted Termurah

Salam alaik semua! Alhamdulillah setelah lama tidak update dan berhenti sekejap dari berniaga, Tira Cadar kembali semula. Yeayyy. Harap semua customers masih lagi setia dengan kemunculan cadar-cadar terbaru dari Tira Cadar. Kalau ikut trend sekarang ni, trend cadar 3D floral. Yang cantik, menarik, tertarik giteww.

TC3D 01 . Cadar 3D 6 in 1.Didatangkan dengan 20 corak 3D floral yang menarik. Harganya memang berbaloi, RM 90 shj termasuk poslaju ke semenanjung. Sabah Sarawak tambah RM 10 ye untuk kos poslaju. kain sejuk, 100% cotton with 280 thread count. warna tak luntur dan memang berbaloi. size queen ye. Harga di plastik RM 249.90 uolls. tpi nak bgi special pada anda2 semua dengan harga paling termurah di pasaran dan juga online shop. RM 90 SHJ. apa tunggu lagi?? Jom grabb♥. Memang berbaloi-baloi 

TC3D 01
1 cadar queen fitted
4 helai sarung bantal
1 helai sarung bantal peluk

Harga pasaran : RM 249.90

RM 90 SM / RM 100 SS termasuk kos poslaju

Kod boleh tengok pada gambar ye. Untuk gambar yang lebih besar dan jelas, klik pada gambar. Happy shopping dearie. Boleh guna masa bulan puasa dan raya nanti. memang berbaloi-baloi. btw, HAPPY HOLIDAY (^.^)













Sebarang pertanyaan boleh inbox kami di fb Tira Cadar atau emel sahaja soalan anda ke are_tiah91@yahoo.com. Untuk order, sila isi Order Form di bahagian pages ya :)

TQ for all your support~
HAPPY SHOPPING (^_^)


No comments:

Post a Comment